Ikona BIP

(2022.08.05) Ogłoszenie otwartego konkursu ofert „Edukacja młodych konsumentów II edycja” (realizacja w latach 2022-2023)

05.08.2022

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert „Edukacja młodych konsumentów II edycja” (realizacja w latach 2022-2023)

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza otwarty konkurs ofert: „Edukacja młodych konsumentów II edycja” (realizacja w latach 2022-2023), zwany dalej „konkursem”.

Konkurs jest prowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2022 r. poz.1327) oraz zarządzenia Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie regulaminu dotacji udzielanych organizacjom konsumenckim (Dz. Urz. UOKiK poz. 2).
 

  1. Rodzaj zadania publicznego: Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów - działania edukacyjne.
  2. Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania publicznego: 250 092,05 zł dwieście pięćdziesiąt tysięcy dziewięćdziesiąt dwa zł i pięć gr. - 125 013,00 zł w 2022 r. (sto dwadzieścia pięć tysięcy trzynaście zł zero gr.) oraz 125 079,95 zł w 2023 r. (sto dwadzieścia pięć tysięcy siedemdziesiąt dziewięć zł i dziewięćdziesiąt pięć gr.). Zadanie realizowane będzie w formie powierzenia, nie wymagany jest wkład po stronie oferenta.
  3. Zasady przyznawania dotacji:
    O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje konsumenckie w rozumieniu art. 4 pkt 13 z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), spełniające wymagania określone w regulaminie konkursu.
  4. Termin i warunki realizacji zadania publicznego:
    Zadanie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy (planowany termin: 15 września 2022 r.) do 31 grudnia 2023 r.
    Warunki realizacji zadania publicznego określa regulamin konkursu.
  5. Informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego:
    Oferenci są obowiązani do wskazania w ofercie zakładanych rezultatów zadania publicznego, planowanego poziomu ich osiągnięcia oraz sposobu monitorowania tych rezultatów.
  6. Termin i miejsce składania ofert:
    Prawidłowo przygotowaną i wypełnioną ofertę należy przesłać na adres:

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    plac Powstańców Warszawy 1

    00-950 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie:
    „Konkurs „Edukacja młodych konsumentów II edycja (realizacja w latach 2022-2023)”.
    Nie otwierać przed 29 sierpnia 2022 r., godz. 16:15”


    lub złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, plac Powstańców Warszawy 1, która pracuje w godzinach 8:15-16:15.

    Nieprzekraczalny termin składania ofert upływa 29 sierpnia 2022 r. o godz. 16:15. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą podlegały ocenie.
  7. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert:
    Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert określa regulamin konkursu.
    Ogłoszenie wyników konkursu zostanie umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl w zakładce https://uokik.gov.pl/rozstrzygniecia_konkursow.php w terminie do 9 września 2022 r.
  8. Zrealizowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w roku bieżącym i w roku poprzednim zadania publiczne tego samego rodzaju i koszty z nimi związane, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości przekazanych dotacji:

    W 2022 r. Urząd Ochrony Konkurencji Konsumentów sfinansował zadania publiczne tego samego rodzaju:

    1. „Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów”, na realizację którego przeznaczono łącznie kwotę 1 400 000,00 zł (słownie: milion czterysta tysięcy zł).
    2. „Edukacja młodych konsumentów (realizacja w latach 2022-2023)”, na realizację którego przeznaczono kwotę 74 987,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt siedem zł).

    W 2021 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sfinansował zadania publiczne tego samego rodzaju:

    1. „Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów”, na realizację którego przeznaczono łącznie kwotę 1 550 000,00 zł (słownie: milion pięćset pięćdziesiąt tysięcy zł).
  9. Dodatkowe informacje o konkursie
    Szczegółowy opis konkursu i sposób przygotowania oferty określa regulamin konkursu. Regulamin konkursu zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Pliki do pobrania